Kezdjük Újra

2013.07.15. 00:40

Nem mintha eddig ezt nem tudtam volna, vagy nem így éreztem volna. Nem tudom minek a hatására, de ismét elementáris erővel tör rám, s mivel van aki ezt már előttem sokkal tökéletesebben megfogalmazta, álljon hát itt:

" Rá kellett jönnöm, nem tudok élni nélküled. Nincs választásom, boldogságom Belőled ered. A szíved fogtam, és saját szívembe zártam, kérlek érzed mindig otthon magad nálam."

Szeretném, ha ez egy új kezdet lenne Isten mélyebb megismerésében, és az életem átformálódásában.

A bejegyzés trackback címe:

https://boro.blog.hu/api/trackback/id/tr905405008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása