Bizalom

2011.07.04. 15:13

 Az Úrban bízni. Talán könnyű, amikor minden dolgunk jól megy. De viszont nehéz, ha viharokat, nehézségeket élünk át. Amikor úgy érezzük magunkat, mint Jób. Talán nem tettünk semmit, mégsem úgy alakulnak a dolgok, vagy talán tettünk valamit, ami miatt most szenvedünk. Tudnunk kell, hogy Isten velünk van, nem hagy el minket, és jóra fordítja dolgainkat. Tegyük hát azt, amit Pál és Silás is tett a börtöncellában. Semmi nem rendíthette meg hitüket és bizalmukat az Úrban, sőt dicsőítették az Urat. Talán nehéz időszakon mész át. Talán nehéz a helyzeted. Bízz az Úrban, nézz Istenre. Milyen jó lesz visszanézve tudni, hogy Ő ott volt melletted, és mindenről gondot viselt. Nem kér mást, csak hogy Rá tekintsünk.

 

"Gyönyörködj az Úrban, és megadja szíved kéréseit! Hagyd az Úrra a te utadat, bízzál benne, mert Ő munkálkodik: világossá teszi igazságodat, jogodra fényt derít. Légy csendben és várj az Úrra!"

A bejegyzés trackback címe:

https://boro.blog.hu/api/trackback/id/tr643038570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

son of a preacherman 2012.01.12. 11:50:39

bigbig like ezért a zsoltárért :)
akkor éltem át ezt, amikor nagyon nem tudtam csöndben maradni. én nemtudom te hogy vagy vele, nekem van olyan, h baromira nem akarok várni, és baromira nem bírok csendben maradni. van, h legszívesebben ordítanék. egyszer emiatt mentem el egy koraiöröm koncertre, mert a természetben messze kellett volna mennem nagyon, h úgy kiordíthassam meg kitombolhassam magam :) a koncert viszont ehhez biztonságos környezetet nyújtott, s én akkor ott tudtam, h az Istennel ordibálok és ott tombolok előtte. mert nem bírtam várni, és akartam, h válaszoljon már a kérdésemre. és jó volt ezt abban a tudatban tenni, h türelmesen megvárja, míg megnyugszom. ami itt "légy csendben" az a katolikus fordításban: "Nyugodj meg az Úrban!" hatalmas élmény volt számomra, h Isten előtt nyugodtan szabadjára engedhetem az érzéseimet, és az is, h tényleg meg is nyugodhatok benne. és ezután lehetett csendben maradni, és figyelni, h munkálkodik. persze a kérdésemre a válasz nagyon nem az lett, amit vártam...:D

Boróblog 2012.01.18. 00:03:49

@son of a preacherman: hát én sem igen tudok csöndben ülni és türelmesen várni, de talán ezért adta Isten azokat, amiket adott, hogy ezt megtanuljuk.

son of a preacherman 2012.03.01. 12:45:51

@Boróblog: és sztem az a normális, h tenni akarunk. 20onévesen talán nagyobb baj lenne, ha csak csöndben ücsörögnénk és várnánk :)én azt gondolom, h még akkor is, ha éppen türelmetlen vagyok. csak akkor is hagyjam az Úrra az utamat. "élő Isten. nem bírok a s***emen maradni. muszáj csinálnom vmit. bízok benned, h vhogy ebben is jelen vagy velem."
süti beállítások módosítása